Alla inlägg den 14 april 2013

Av Karolin Andersson - 14 april 2013 18:45

hellu!

jag tänkte berätta lite om mej själv:)

jag heter karolin o är snart 14 år. jag har gröna ögon och är typ 1,67 lång. jag gillar att rida, sjunga, dansa, måla, ta kort på min katt, ta kort på lite andra saker, messa med mina bästisar matilda o simone när vi inte träffas i skolan, titta på film, skriva, mm. lyssna på musik oxå! men aa.. jag rider ganska mycket, 4 ggr/veckan typ. min syrra är fodervärd på en häst som heter felix o är jättesöt så vi rider på han nästan varje dag, sen på torsdagar så rider vi i fridhem. jag o mina kompisar har ett band oxå som jag inte riktigt vet vad det heter.. jag sjunger o simone försöker få mej att spela gitarr oxå, men det vill inte jag ;) jag har en katt som heter tessla o hon är snart 3 år. hon är typ brun med svarta ränder, sen har hela familjen en katt som heter simon, han är grå :) min familj består av: pappa (erik), mamma (madelene), jag (karolin), min lillasyster (charlott), min lillebror (axel) o katterna. vi bor på en gård o har får (jag tycker inte om dom!), mamma har höns o ankor (ankorna gillar jag) o så har min syrra kaniner som heter mysan o ulla, fast jag kommer antagligen få en av kaninerna när jag fyller år ;) detta är ju inte så mycket info men det får räcka för tillfället.. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards