Alla inlägg under april 2013

Av Karolin Andersson - 30 april 2013 13:41

hejsan!

jag lovade ju att jag skulle blogga igår men jag fick virus i datan så det blev inget med det.. men mamma lämna in min data där vi köpte den så det är fixat till torsdag/fredag! just nu har jag elevens val så jag har tillgång till en data, så jag tänkte skriva lite. igår red vi, jag o charlott. o matilda kom oxå o red lite :) det va kul fast charlott envisades med att vi skulle låna sabinas dressyrsadel o det va jag inte överlycklig för. men vi hde den i alla fall o det var en ganska bra sadel. fast felix är ingen dressyrhäst, han är hopphäs o har tävlat i allsvenskan o sm :) fast javet inte riktigt när.. men javet att han kom 2:a i sm :) iaf. jag red inte så mycket med sadeln för när charlott hade ridit och det var min tur så galopperde jag bara lite, sen tog vi av sadlarna och red barbacka. det va kul :) sen fjantade vi oss lite och charlott o matilda red damsadel barbacka! shit va vi skrattade! sen bestämde vi en sak tills imon oxå som jag inte tänker avslöja riktigt än! o idag så är det sista dagen för den andra fodervärden på felix så imon blir jag fodervärd och då ska vi nog köpa honom :) *äkta lycka asså!!*

hare gött!

//karro!! :*

Av Karolin Andersson - 28 april 2013 20:12

hejsan!

tyvärr hinner jag inte blogga idag o det ber jag om ursäkt för.. jag har varit upptagen i helgen o idag va matilda o simone hos mej :) men jag måste äta nu, så jag bloggar imon, lovar!

/karrooo 

Av Karolin Andersson - 26 april 2013 22:24

så fiin!!

   

jag gillar inte onedirection, bara Niall<3 men dom har några bra låtar :)

Av Karolin Andersson - 26 april 2013 22:03

hello!

jag har inte hunnit blogga på några dagar.. skulle gjort det igår för jag fyllde år då men det blev inget med det.. men det kommer lite bilder på mina presenter jag har fått imon! :) har inte hunnit ta kort än.. men jag fick ganska mycket saker som jag önskat mej, t ex. gratis sms i ett år och pengar till ny mobil :) sen fick jag halsband o öronhängen o godis av mina kompisar :) som sagt, jag fyllde 14 igår, men vi hann inte  fira nåt igår så farmor o farfar o min farbror o faster firade mej idag o imon ska jag först på vårmarknaden i hestra för min klass ska stå o sälja lite hembakat för vi vill åka till liseberg :) men jag ska inte sälja imon, men jag ska hjälpa till att sätta upp bordet o sen ska jag gå lite på marknaden. sen vet jag inte om vi kanske ska rida imon eller om det bara är charlott som ska det. o sen på kvällen så kommer mormor o firar mej :) 900 spänn på två dagar, det är inte så illa det! men jag är så grymt förkyld så nu orkar jag inte skriva mer, har lite ont i huvet.. :/

//karro

Av Karolin Andersson - 21 april 2013 20:12

hejsan!

jag har inte haft tid/orkat/kommit ihåg att blogga på några dagar.. men nu kommer lite om hur dagen har varit :)

axel har skjutsat mej o charlott med sin gräsklippare typ halva dagen o så åkte vi på picknick :)

 

fint väder va det oxå :)

 

vi åt detta på picknicken o glass oxå ;)

 

piggelin!! :P

 

mina gamla skor är så trasiga så jag kan inte ha dom i skolan en det är ju äkta converse o dom är inte helt trasiga, jag kan ju fortfarande använda dom så jag har dom hemma <3

 

så gick vi till sjön oxå, det är charlott på bilden ;)

 

charlott igen, i vattnet :)

   

jag va tvungen!


sen kom mormor o våran morbror o så åt vi lite mat o sen har det inte hänt särskilt mycket mer idag..

hejdå! //karro<3

Av Karolin Andersson - 17 april 2013 21:08

vi tog lite bilder i söndags :)  

Av Karolin Andersson - 17 april 2013 20:33

hej! jag hann inte blogga igår men dagen va sådär.. jag sov knappt nåt på natten så imorse va jag skittrött när jag vaknade o i skolan va jag oxå trött.. vi hade fysikprov o jag tyckte nog att det gick bra men javet inte.... får väl hoppas på att det gick bra fast jag inte svarade på en fråga o bara skrev svar på en som man skulle räkna o jag är nästan säker på att jag svarade fel på en.. när jag kom hem så åkte vi o red. vi hoppade o det va kul för jag gillar att hoppa :) fast imon ska jag rida i fridhem o då ska vi inte hoppa för det gjorde vi förra veckan ;) nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva idag så hej!

//karolin :)

Av Karolin Andersson - 15 april 2013 20:02

idag va simone sjuk.. men jag o matilda hade engelska o då lyssnade vi på en asdålig låt som va i våran workbook.. sedan hade vi matte o det va tråkigare än vanligt faktiskt! efter matten hade vi biologi o det va lika tråkigt som vanligt (kan bero på vår lärare).. sen hade vi svenska o då tittade vi på simpsons, så jag va INTE särskilt glad för det, jag mår seriöst dåligt av sånt.... men det va för att en i min klass fyllde år idag o då ville han titta på det så då gjorde vi det.. sedan gick vi till matan o åt, det va kyckling.. men det gick iaf att äta. efter maten så hade vi språkval o vi är bara fyra som läser franska så det är ganska kul, bara boken som suger! då skulle vi skriva lite o då bytte jag o måns bok så jag skrev i hans skrivbok o han skrev i min ;) jag tyckte att han behövde lite läslig text i sin bok, han skriver minimalt.... sist hade vi bild o det va kul :) när jag kom hem så bytte jag o charlott kläder o sen åkte vi o red. jag hoppade lite med felix (inte så högt men det va första gången jag hoppat med honom) o det kanske kommer en video på det imon eller när charlott skickat den :) ha det gött!!

//karro

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards