Alla inlägg under maj 2013

Av Karolin Andersson - 15 maj 2013 12:01

hellu!

nu är jag i skolan.. (förvånad man blir då..) men idag va vi på företagsbesök :) jag o matilda o petter o albin.j va på marie's fotvård, det va faktiskt ganska intressant ;) nu sitter jag o matilda i korridoren vi våra skåp o josef o somine sitter bredvid o håller på o typ bråkar ;) nej det gör vi inte/ josef!!

hahah typ :P, klagar säger matilda! men så fort nån låser upp våran sal så ska vi gå dit, så hejdå!! :))

//karro<3

Av Karolin Andersson - 14 maj 2013 13:45

hej o förlåt.. jag har inte bloggat på lääänge nu.. :/ men jag har inte haft tid o inte orkat.. osså har jag inget internet på mitt rum.. men nu ska jag blogga lite iaf. hm.. igår va jag hos Felix, jag är förresten fodervärd nu för den andra tjejen som var det med charlott slutade så nu ska vi nog köpa felix <3 men igår red jag iaf. jag hoppade ca 60 cm o det är bra tycker jag med tanke på att jag bara hoppat 45 innan.. men vet ej om det går o hoppa så mycket högre, javet att felix kan, han har tävlat i sm o allsvenskan, men det var ju längesen, han är 24 nu.. men han beter sej som en 4åring ibland :) men jag kommer inte på nåt att skriva seriöst.. hm.. ikväll ska jag sjunga på konsert.. eller det är invigning för kulturskolan (musikskolan byter namn) så då ska alla sångelever sjunga waterloo på svenska o euphoria osså ska alla andra musikskoleelever spela, hade som ett litet genrep nu idag, för resten av skolan då.. men jag ska sjunga "you could have it so much better without you" med miss li, bara det lilla problemet att min sånglärare inte va här idag så jag sjöng den inte nu, men hon kommer ikväll så vi får väl lösa det då, men jag vet inte vilka som ska spela, jag har inte fått öva nåt med dom, jag vet bara att jag ska sjunga! tänk om dom inte har fixat nån som ska kompa osså får jag inte sjunga! :O asså jag vill inte sjunga men det är ju pinsamare om dom bara typ: oj, ska du sjunga den låten? det hade vi missat..

nej usch! fy farao allså!

hej så länge! // karro

p.s det kommer kanske lite kort o nån video sen!:) d.s

...

Av Karolin Andersson - 6 maj 2013 13:45

hej!

jag är i skolan ingen o har inte bloggat på en vecka typ.. min data är fortfarande inlämnad men nu måste jag gå, så hej!

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards