Alla inlägg under november 2013

Av Karolin Andersson - 19 november 2013 22:54

hejj!

jag har inte bloggat på ett tag, fråga mej inte varför. har jag sagt att jag ska till stockholm i juni? på konsert? ...ONE DIRECTION!! IIIIIIIII!!! jag o matilda och charlott o hennes kompis maja, vi ska gå på extrakonserten som är det 14, för vi fick ståplatser till den första konserten o då ville inte mamma att vi skulle gå så då fixade vi sittplatser till den konserten som ska va dagen efter. och snart ska jag till London oxå haha xD typ 15 dar kvar eller nåt.. men nu är klockan 23:01 typ o jag måste sova, kan ju inte hålla på o skriva hela natten, det är faktiskt skola imon. jag håller förresten på o skriver inte en bok men jag vet inte vad jag ska kalla det, som när man skriver berättelser i skolan, fast det är mer likt en bok det här. 23:03.. jajajag fick i alla fall idéen från ett litet missförstånd när vi sov över på tonår, nu i efterhand så vet jag inte vem som missuppfatta allt men skit samma.. JSG KAN INTE FATTA DET!! JAG MISSADE NYCKELNRELEASEN!!  jag borde ha åkt till närmaste bokhande i fredags! som jag har längtat, och när den väl släpps så missar jag allt.... fast jag ska nog beställa den på nätet, helst imon, för jag tror det blir billigare då. 23:08, gonatt!


//karro med det raka håret som bästa mamman i hela världen plattade så att det kan va rakt imon med   

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards