Alla inlägg under oktober 2013

Av Karolin Andersson - 4 oktober 2013 13:12

Yepp, matilda har ofta tråkigt, men inte idag hahah, jag ska hem till henne o åka med hennes buss hahahaha, o tim min bästis haha ;) 

Sen ska vi på tonår o då är det bandy mot torpagänget, haha jag bor i torpa men går i ömo på tonår, det gör anna-carin oxå :P hahah vi ska heja på johannes i min parallellklass för vi vill inte spela bandy, o om vi inte hejar på honom så får vi nog stryk tror jag han sa.. men nu har vi rast o börjar inte svenskan förren 20 i två, o då har vi haft drygt en timme rast, för vi hade so-prov o det gick ganska bra, det va om europa, i måndags hade vi prov på kartan; länderna o huvudstäderna o idag hade vi frågor om europa typ, det va ganska lätt :) hm.. kommer inte på nåt mer att skriva nu.. :/ suck..

Såå hejrå! /karro♡♡

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards