Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

hm..

Av Karolin Andersson - 8 augusti 2013 20:23

hm. nu sitter jag här igen ;P


detta har jag roat mej med idag ja! brukar aldrig sminka mej längre, men ska börja med det igen nu :)

 


askul med framkamera på mobilen, o den är seriöst bättre än kameran på min gamla..

imorse va vi vid sjön o tog upp nätet, då fick vi tre abborrar o en lake. nu va vi oxå o kollade o då fick vi en asstor lake, dom ser ut som urfiskar o därför är jag rädd för dom, jag blev rädd för fiskar när vi hade biologi o tittade i en fiskbok. fast jag är liksom inte rädd-rädd, som för insekter, mer bara att det är obehagligt. men jag är rädd för urdjur, inte dinosaurier för dom känns inte verkliga, men typ sånna fiskar..


usch.....

nu ska jag äta kvällsmat så hejrå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin Andersson - 31 december 2013 18:38

Sista inlägget för i år o kort får det bli.. Jaja, nästa år kommer väl en utvärdering om året.. men jag fick Nyckeln i julklapp o har typ bara 200 sidor kvar nu, känns som att engelsfors gör slut med mej.. okej jag är kär.. i böckerna allså.. men n...

Av Karolin Andersson - 19 november 2013 22:54

hejj! jag har inte bloggat på ett tag, fråga mej inte varför. har jag sagt att jag ska till stockholm i juni? på konsert? ...ONE DIRECTION!! IIIIIIIII!!! jag o matilda och charlott o hennes kompis maja, vi ska gå på extrakonserten som är det 14, fö...

Av Karolin Andersson - 4 oktober 2013 13:12

Yepp, matilda har ofta tråkigt, men inte idag hahah, jag ska hem till henne o åka med hennes buss hahahaha, o tim min bästis haha ;)  Sen ska vi på tonår o då är det bandy mot torpagänget, haha jag bor i torpa men går i ömo på tonår, det gör anna-c...

Av Karolin Andersson - 1 september 2013 11:54

 om jag levde på 60-talet hade jag varit kär i john lennon. Inte för att han va snygg för det va han inte, utan för att han är så bra på att sjunga o skriva musik. Synd bara att han är död.. hehe.. beatles är typ mina idoler :P o pink, birdy, miss li...

Av Karolin Andersson - 13 augusti 2013 20:08

hejsan hoppsan! idag har jag o matilda varit i linköping. vi åkte tåg alldeles själva o det va lite pirrigt eftersom det var första gången vi gjorde det. så nu kommer lite bilder på det jag köpt ;)   byxorna är nya, men blusgrejen köpte jag på ...

Presentation


Heej! Jag heter Karolin o jag är 14 år snart :) jag gillar att rida o lite annat :) det är jag o Felix på bilden ;) Felix är min syrras fodervärdhäst eller vad det heter :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok! :)


Ovido - Quiz & Flashcards